13 h & 5 min

Hallo!!
Slängde just ut en tanke om att skolan börgar om 13 h och 5 min. Både spännande tråkigt och roligt på samma gång. De tråkiga är att de känns som att sommarlovet har varat i typ en vecka, men de e såklart kul att träffa mina kompisar igen^^. Men skolan kommer ju inte utan ngt problem. Mitt kanske inte e så viktigt men för mig är de så. Jag har nämligen ingen aning om vad jag ska ha på mig! vanligtvis så brukar jag ta fram kläder på morgonen men när de e ngt speciellt så vill jag ha extrea god tid på mig att fixa till de sissta innan cykelhjälmen hamnar på huvudet och jag sticker iväg:P, så jag lägger fram kläderna på kvällen så slipper jag att stå i en kvart och välja. Jag skulle köpt ngt i Göteborg men vi va på liseber i stället^^. Men jag antar att de får fixa sig i alla fall. aja, kanske lite tråkigt att läsa om, men oftast så är inte mina problem så mkt större^^
Sissta somarlovs outfiten ^^

Jag älskar bara att gå omkring och mysa i mina supergulliga leo. tofflor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0