22 december

Moshi mosih!!
Har just nu spelat lite piano och innan det så har jag hunnit att titta på julkalendern, bada, se på en film, klä mig, använda en ansiktsmask som jag fick av Jessica och äta frukost :P
Fast de e nog inte så konstigt kl är ju faktiskt 14.10^^
Snart så ska jag väl äta middag kankse. Vet inte riktigt vad det blir men hoppas att det blir ngt gott i alla fall. Sedan så ska jag dammsuga mitt rum och resten av huset och så ska jag städa toaletten åt mamma :).
Mer spännande saker än så har jag inte planerat. Förutom att mormor kanske ska komma hit idag. Hon ska nämligen bo här i ngr veckor. Och för er som inte vet så har min mormor cyklat vält och brutit armbågen och så har hon fått en spricka i bäckenet..
Glad 22 december ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0