25 dec

Hello!!
Sorry för noll uppdatering idag, men vi har haft lite att göra. För det första så hade jag tänkt att gå till farmor idag men så kom Anders, Malin och Nim och hälsade på. Så då ville jag vara hemma och mysa med gulliga Nim :) sedan så skulle vi gå till Sara och Joel och lämna en julklapp och titta på deras nya hus, så vi gick dit och dem var inte hemma, så vi fick vända och vi var inte hemma förs en 17.30 och då så skulle vi titta på Astrid lindgrens jul men så fick vi inte se hela och då blev jag deprimerad för jag missade när pippi bakade pepparkakor... ^^
Men Imorgon så tänker jag gå till farmor vad som än händer för då s¨ska vi fira jul, och det ska bli sååååå mysigt :D.
Myys med Nim ^^
Sötaste tjejkusinen ever!! ;P




Brorsan lirar lite gitarr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0