Sorry

Hellu!!
Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Har typ glömt bort att blogga nu när det är sommarlov och allt^^. Men jag ska försöka att uppdatera i alla fall ett inlägg om dagen. Troligtvis kommer det att bli mer än så dem flesta dagar. ^^.
Aja, i alla fall så var vi ute me båten en sväng igår, och vi badade sjukt mkt. Jag och mamma har också varit i stan och små shoppat lite grann. Köpte b.la. en supersöt och sommrig strandväska/vanlig väska. köpte också lite kläder mm. Kommer självklart att visa upp allt i bloggen så småningom.
Ska kanske ut med båten i eftermiddag också och då kommer de nog upp lite härliga bilder å så.
Mitt nya halsband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0