Tisdagen den 15...

Hello!!
Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen under dagen, jag har nämligen varit lite upptagen med att göra något annat^^
Aja, sitter här nu och försöker verkligen att öppna historieboken och fortsätta läsa. Men historia det är ju inte riktigt min grej.. O.o Jag tyckte att det var jättekul när jag var mindre med nu innebär det för de mesta att man ska sitta och läsa fem sidor svara på tio frågor och läsa en massa grejor på någon keynote. MAN KOMMER INTE IHÅG DÅ!!!!
Hehehe, ett litet ilskeutbrott för att jag inte vill läsa i en massa tråkiga böcker hela tiden. Jag vill skapa med händerna, bygga en modell lr något sånt.!!!! Inte läsa!!!BLÄÄÄÄ
Jag tror att jag går och kokar ris ^^) hehehe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0