Min shop

Hellu!!!
Har fixat som typ en hemsida fast en blogg, där dem som vill kan köpa mina kreationer. jag har skrivit ett inlägg på den bloggen än så länge. Men så fort som jag gör ett inlägg där så säger jag det här. (Den kommer inte att uppdateras så ofta) LÄÄÄÄÄÄNNNNKKKKK!!!!
*
Annars idag så har jag varit i skolan. Jag har även gjort en gigantisk cupkake till Gustav, men han pillade med den så mycket att den gick lite sönder, så nu är den på lagning på mitt skrivbord^^
Bild ifrån igår när jag goade med fnatte

Ny kategori där allt om min shop kommer att stå. My kawaii shop. Mer information kommer upp på den bloggen snart :)

Kommentarer
Postat av: C

Svar: Tack detsamma! :)

2011-10-24 @ 18:16:01
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0