Blah LÄÄÄÄSSS

Hellu!!
Har varit hema ett tag nu eftersom jag och mormor fick GÅ hela vägen hem, bara för att simson inte skulle vara ute hela dagen. De var ju lite surt, men när vi kom hem så åt vi snoddaskaka/kärleksmumms (vet ej varför vi kallar dem snoddas:P), och då blev allt bra igen. Ett lyckligt slut på en jobbig dag. HEJ DÅ!!

Haha, skojja bara ^^, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Vet inte vad ni tycker är kul att läsa om. Kanske musik...eller kanske mode...eller kanske fotografi (inte för att jag fotar så bra)... eller kanske helt randoom tråkiga saker som jag skriver om nu.... eller kanske om hemska saker som på nyheterna...
Vet inte vad jag ska blogga om riktigt. Kanske ska jag blogga om min hobby.... who knows...
Om ni vet vad ni vill att jag ska blogga om KOMMENTERA SÅ ATT JAG INTE SKRIVER OM VÄRLDENS MEST BOOOOOORING SAKER!!!!
Cute caaat ♥

Love to simson (den röda katten)
ganska mkt loove to bläsen också(men det är inte min katt ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0