Fiiika

Hello!!
Har varit en lång dag i skolan idag som avslutades med en lång cykeltu i regnet. Kanske inte låter så trevligt men det blir trevligt när du vet att du kommer att få äta daim tårta när du kommer hem. Så var de för mig idag :)
Har även börgat konfermationen och vi kommer att åka på det första lägret den 14-16 okt, vilket betyder att jag får vara ledig en dag ifrån skolna! :D men tyvärr så får man inte ha sin mobil med sig.. Men en liten hemlis jag kommer att ta med mig ipaden typ 99% chans, kommer ändå tyvärr inte att kunna uppdater för vet inte vad appen till blogg.se heter. (Och den heter inte blogg.se jag har testat)
Ajja, det kommer ändå att bli mer kul, för jag funderade nämligen på att göra en ny ring, och ta på andra lösnaglar. Men bara kanske det där med lösnaglarna ^^
Två dagar gamal bild :P


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha En bra måndagskväll.

Kram

2011-09-26 @ 21:47:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0