Heej!! Idag så har vi åkt lite skoter. Ell...

Heej!! Idag så har vi åkt lite skoter. Eller a vi skulle egentligen ha åkt till kesosjön där vi skulle äta en våffla men när vi kom upp på fjället enn bit så blev vädret dåligt...:( så då fick vi åka tillbaka, vilket faktiskt var ganska skönt för jag förs som tusan om fingrarna och tårna. Men! När vi kom tillbaka så fick vi inte gå in i stugan förs än vi ätit och såklart så gick killarna i i lillstugan i alla fall men storstugan var låst så jag mamma Och morfar fick sitta på altarnen och käka..kallt... Sen så öppnade morfar dörren när jag lekte med svea och då gick jag raka vägen in och snart ska vi äta fjällpizza. Och det sissta jag vill säga är att ingen pizza i hela världen slår fjällpizzan och har man inte smakat den innana man dör så är man inte fullbordad som människa;) Hahaha^^ imorgon så åker vi hem och då uppdaterar jag men räkna med en liten update imorgon i bilen. Ingen bild idag är redan på sms 7 och fredags tutorialen kommer antingen imorgon eller på söndag eller till veckan! Kraam:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0