Det som kallas bakslag..

..heej!
Hemma nu igen för jag kom hem igrå natt för jag mådde så sjukt dåligt. Och just nu så känns det som min hals ska gå sönder!! den värker!! Min näsa är helt supertät och ja ush jag hatar att vara förskyld, man kan ju tycka att det ska räcka med influensan men man ska visst bli dunderförskyld också..
Aja, inte så mkt att göra åt jag får väl försöka att bli frisk igen då igenom att äta asmkt apelsin.
Tycker ni att rätt låt vann melodifestivalen?på tal om ingenting xD


Själv så gillar jag låten men framförandet var väl lite udda..Jag tycker ändå att Danny skulle ha vunnit lite synd att han ska komma tvåa iår igen.
Och han är ju helt klart mkt mkt mkt mkt snyggare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0