Fridlufftsdag

Hellojsan!
Idag har jag varit ute och gått hela dagen. Vi hade ju nämligen en fridlufftsdag där man skulle gå till olika staioner och samla poäng och sammtidigt så skullem man plocka med sig en massa material så att man kunde göra upp en eld när man kom fram till hawaii. Så vi gick ifrån skolan till mariagården vidare till kvantum sedan till gästhamnen vid sportelife efter det gick vi till kapellet och sedan förbi coop så att ngr kunde gå på toaletten vi gick vidare till nösnäs och till sisst gick vi till hawaii där vi stannade i en timme och efter det så fick vi gå tillbaka till skolan. När skolan slutade så fick jag ju såklart också cykla hem så ja jag var värd den fika som jag åt hemma ^^
Hahaha, jaja här är min look idag iallafall






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0