Jaa..

Hellu!!
Har käkat middag med mamma nu och ja jag känner väl mig bättre :D Men tyvärr ändå så får jag inte gå till skolan imorgon eftersom jag måste vila upp mig och mamma vet inte om jag fortfarande har feber men det är typ 7h jag tog ipren och jag har inte blivit sämre så ^^D
Hahaha, aja strax så ska vi fika lite grann och sedan så hoppas jag att jag kan ta mig ut för av ngn anledning så känner jag mig extremt instängd när jag ligger och sover och chillar en hel dag utan att gå ut..
Och till det dåliga mamma hörde typ att det skulle kanske bli 10 cm snö!! AAAAAAAAAAAA jag vill inte ha snö just nu så hatar jag snö jag vill ha det varmt och soligt så att man kan gå i shors och inte se ut som en sumobrottare!!! :(
Så snö ska det inte bli och om det blir det så vet jag inte mer..
Typ långt inlägg nu hehehe men eftersom jag inte tänker vara på bild idag så kommer lite bilder på SNYGGA saker :P












Kommentarer
Postat av: Cajsa Torres

Jätte fin blogg !

/ www.chawey.blogg.se

2012-03-09 @ 20:00:45
URL: http://chawey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0