onsdag = choklad

Tjoosan!
Idag så har jag varit i skolan än så länge jag har spelat sims3 jag har cyklar 6 km jag har ätit och jag har gjort klart min franska läxa. Där är allt jag har gjort tidigare idag förutom det lilla damputbrottet när mitt sims började lagga och allt försvann så simmarna som ar gifta och som hade ett hus som tog ca.1h att fixa pooof. BORTA!
Så jag spelade i en annan familj hehe^^
Jaja, imrgon så blir det fridluftsdag...yeey...?..typ..Men jag ska faktiskt inte klaga så mkt typ för våran klass ska vinna! xD
Lite överlevnadsbilder typ..




Kommentarer
Postat av: Kitiwara & Chong

Sv: Tack, okej! Jag kollar på tv (:

Haft en bra dag? :D

Vill du ha chansen att synas framför våra 200-400 läsare? Var då med på veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/march/vinnarna-ny-omgang.html :D

Kram

2012-03-28 @ 17:09:00
URL: http://kitiwara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0