Tisdag

Hello!!
Sorry för att jag inte har uppdaterat bloggen under dagen och igår. Jag var nämligen borta hela dagen och köpte en del saker, men jag fick gå till morfar efter skolan igår, för att mormor hade ramlat med cykeln och hon har fått en spricka i Bäckenet och så har hon brutit armbågen.. Så hon är på sjukhus nu..
Idag så har jag kollat på en mysig film på 4:an och så har jag gjort ngr beställningar, plus att jag har städat mitt rum. Men det är inte allt...Igår så var jag och mamma på torget och då köpte jag ett par nya skor!!! :D Jag ska troligtvis köpa ett par skor till men jag tänkte vänta tills rean börjar^^
Nya skor!!!!




BTW. Just nu så håller jag och mamma på med att baka knäck:P ska bli jättegott.. knäck är nog ett av mina favorit julgodis om man nu kallar det julgodis, vilket jag gör. Och imorgon så får vi jullov kl. ca. 10.10 :D då ska jag, Jennifer, Jessica, Kankse Jessicas kompis & Kajsa gå och äta på McDonald's. Ska bli så gott, vilket gör så att jag inte tar med så mkt fika till skolan utan jag tr med mig...............En lussebulle, En julmust & Physalis!!!!!! Yummy^^
Physalis, Julmust, Knäck, Lussekatter & McDonalds:P

Källa: Google











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0