Onsdag..

Moshi moshi!!
Ännu en dag idag..
Igår så var vi hos Cecilia och Johanna för att Peter fyllde år. så vi åkte dit och åt och fikade i stället för att äta på Harrys. Men det var mysigt, och vi var väl hemma vid elva eller något.
Nu så har mormor precis kommit hit för jag börjar att tröttna på att vara hemma ensam hela dagarna, och och vi ska fika typ nu, och imon så ska jag sova över hos Jessica med Jennifer vet inte om Kajsa ska vara med, men men. Jag ska i alla fall ta med mig en film dit och jag tror att jag vet vilken, men de får ni veta senare. Jag ska även ta med min kamera så jag kan ta kuliga bilder ^^
Gårdagens ego pics


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2011-11-02 @ 13:19:52
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0