Tisdag med fillis

Hellu!!
Idag har dagen tillbringats tillsammans med Felicia och vi har cyklat en MASSA. Först ifrån skolan till mig vidare till Felicia efter det till torget och köka glass och till sisst hem igen.
Jag har äntligen beställt shortsen idag och jag har fått en present av Marianne för att jag sålde 61 paket. Så OM jag och mamma ska till gbg till helgen vilket vi skulle men som vi kanske inte ska längre för att Rasmus ska spela fotboll så vet jag inte..
Så ja, mer än så händer väl inte förutom den stora frågan VARFÖR SKA MAN HA TYP 1000 LÄXOR TILL SAMMA DAG OCH VARFÖR TROR ALLA LÄRARE ATT MAN ÄR INNE PÅ FRONTER NÄR MAN ÄR SJUK!?!
Svar: Ingen vet, men tydligen så är det bra att ha läxor vilket jag inte fattar hur och sedan så orkar inte lärarna maila eller kontakta eleven som är sjuk på ngt sätt så att man kan hänga med i skolan och så att det inte kommer typ 1059 läxor till dagen efter som man inte hade en aning om att man hade! Grrr..detta har just hänt mig.. Jag har biologi tills imorgon vilket jag inte hade den blekaste om och jag har franska vilket jag heller inte fått reda på och det gör mig extremt upprörd eftersom att jag redan så gott som failade på det senaste provet med bara E+!
Lite klädbilder ifrån gina tricot.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snygg jacka! Jag har fått paketet från tävlingen och allt är helt :) Tack igen! Hoppas du har en toppen dag :D

2012-03-15 @ 14:50:40
URL: http://joseffinedjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0