shopping Lördag :)

Hellojs!
Har varit på torget med Jennifer idag och sedan har jag haft lite fullt upp här hemma så jag har likosm inte riktigt kunnat uppdatera bloggen :) Men jag köpte en massa snygga saker på gina idag som jag har fotat ^^
Jag vet att denna toppen ser extremt röd ut men den är seris ;)





























Och vad är en shopping dag utan tuggummi och gosdis? ;)




Kan ni finska ??


Och på slutet då så får ni se en bild där jag försökte att se superserriös ut i mina brillor ;)
Men jag blev bara irreterad på att ngn hade spottat tandkräm på spegeln..


Så ser jag arg lr serriös ut??



AVskrivning ifrån kvittot ifall ni blev intresserade av ngt plagg :)

tar den iordning ;)

Topp 1 seris: 99 kr
Topp 2 aztek: 99 kr
topp 3 spets: 149 kr
topp 4 tiger: 99 kr
solglasögon silver: 79 kr

Choklad: extrapris 2 för 26 kr


Och sen så köpte jag och Jennifer ngt tillsammans men de e HEMLIGT!



Kommentarer
Postat av: melina

mjölkchoklad med polkasmak ;) på finskan

2012-05-08 @ 07:16:06
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0