Torget

Moshi moshi!!
Ska strax ta och fika lite tillsammans med mamma och Rasmus. Och sedan så ska vi dra ner till torget. Jag skulle nämligen köpt en liten present till gulliga lilla Felicia som fyllde år igår^^, men jag fick inte gjort de så de får bli idag istället. Ska även kanske titta lite på en ny vår/höst/kall sommar/varm vinter jacka^^. Jag förlorade ju en sådan jacka i olyckan som ni säkert vet.
Aja, har inte så mkt mer att säga, men jag uppdaterar bloggen senare idag ;P
Kulig bild på lilla jag ^^

Kände bara för att ta en lite skum bild också^^

Hahaha!!! ^^.

Kommentarer
Postat av: HANNA

tackar :D

2011-08-05 @ 17:46:40
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0