Sommarlooooooov!!!!!!

Hellu!!
Nu har jag sommarlov!! Har inte bloggat pga. att vi har ätit osv. Men den hemliga saken som jag skulle berätta för er är att jag har fått en IPAD!!!! :D :D
Älkar den!!! ♥
Det är typ de gulligaste fodralet på, ett limegrönt om ni undrade.!!
Jag är såå lycklig!!! Jag kommer även att få behålla min dator, vilket jag inte visste, men de blir ju bra. Vet nämligen inte hur man gör nar man ska blogga på en ipad ;). Men de gör ju inget.. så länge som jag har min älskade dator så kommer bloggen att finnas kvar.
Här bjuder jag i alla fall på ett par bilder på min ipad :D
PS. Jag kommer att sova hos mormor idag och imon, för mamma jobbar natten,  och än så har jag inte listat ut hur man bloggar på en ipad, så då kommer det inte att bli ngn uppdatering ;). men de kommer på torsdag eftermiddag, då blir det som vanligt igen. Så don´t worry ^^..


Kommentarer
Postat av: jenny <3

jätte fin blogg :)

2011-06-15 @ 20:59:48
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0