Lördag

Hello!


Sorry för att jag inte uppdaterade bloggen så mkt igår, hade en del att göra.
Vi har fixat iordning en hel del på mitt rum nu, och om ni kommer ihåg min förra video när jag visade mitt rum, så är det en ganska stor skillnad nu och då. Jag hade bla tänkt att göra en till sådan video för nu ser det väldigt annorlunda ut.
Idag så ska vi gå på bio och kanske så ska vi köpa en bredare säng till mig. Men krille och Jocke ska kanske också få var sin. Jag har även hittat min allra första mobil som faktiskt ser helt ny ut, men den är ju lite vattenskadad så den e lite cp men inte så att det är irreterande^^
Aja, en massa ny fakta i ett inlägg..haha.. Skriver senare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0