Onsdag :)

Hallo!!
Sitter just nu och kollar på "i taket lyser stjärnorna". Jag har läst den boken i skolan precis som alla andra i min klass^^ och jag tyckte att boken var bra. Så jag tänkte kolla på filmen också..Jag som har en ganska livlig fantasi hade fantiserat om hur alla såg ut osv och när jag börjar titta på filmen så tänker man bara "men så ska det ju inte vara" hehehe..
I alla fall så e jag ledsen för att jag inte har uppdaterat bloggen jag har helt enkelt inte haft tid denna veckan. vi ska nämligen göra klar alla skolarbeten denna veckan och allt ska vara inlämnat och färdigt, så jag har bara inte haft tid helt enkelt. Men här är vad jag har gjort.
Måndag: åkte till skolan, var i skolan, slutade skolan, Gick till mormor, åt, glodde på tv, hjälpte Rut (mormors granne) med att göra julhjärtan. Plugga, mamma hämta mig, fyllde på busskortet, åkte hem, sov.
Tisdag: Åkte till skolan, var i skolan, slutade skolan, tog bussen hem tillsammans med Oscar och Fillis, gick hem med Fillis, målade hennes naglar, kolla lite på datan på det som vi brukar^^ (bara och och Felicia veet:P), hon åkte hem, jag väntade på mamma, mamma kom, vi åt, jag gick och la mig, somnade.

Det var allt ni missade.. hehehe ett långt inlägg blir det idag :o

nytt spel till min ipad temple run!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0