Snart Pizza och mormor

Hellu!!
Sorry för den låga uppdateringen under dagen men jag har liksom varit upptagen med att göra nya figurer och decoden delar som behövdes fyllas på. Snart så ska jag hänga med mormor hem och sedan så kommer mamma och hämtar mig där efter att hon har slutat jobbet. Vi ska gå förbi pizzeria kopper och köpa med pizza yummi ^^)
Så detta blir troligtvis det sissta inlägget för dagen men jag kommer att uppdatera imorgon också innan jag åker till pappa och när jag kommit till pappa och innan jag ska till Jessica :P
Dagens ego pics XD





Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-11-02 @ 20:27:38
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0