historia, franska, engelska, teknik

Moshi moshi!!
Som rubriken säger, jag ska plugga om exakt 3 min och 35 sek^^. haha nee de va bara något som jag kom på just nu. Men jag ska plugga på det.
* på torsdag franska prov
* på fredag ha lämnat in engelska film inspelning
* om två veckor vara klr med tekniken
* historian är ingen läxa bara ågot som vi ska gö^^
Men om du går i min klass så vet du ju redan om detta!! :P
Känner mig lite oserriös just nu, men det är bara för att jag måste va lite galen inna jag ska på konfermationsläger. Jupp, ni läste rätt. Jag ska på konfermationsläger denna helgen så räkna inte med någon uppdatering, om det blir någon bli chokade för vi får ju igentligen inte ha någon elektronik med oss. Men vad säger man. You never know..."-"
Aja, ska plugga nu i mitt ny städade rum :P
Hello kitty!!! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0