En dag med emelie

Hellu alla!!
Idag har jag varit med Emelie, vilket troligtvis förklarar den låga uppdateringen. Vi har haft de bra, och de vi har gjort e följande^^. Vi har pratat om helt randoom saker, vi har gått till torget och ätit på Mc donalds. Såååå sååå gott!! vi har tittat på en film, och vi har nördat lite på datan^^. De var typ 700000 år sedan jag åt Mc Donald´s, så jag njöt typ hur mkt som hellst, men Emelie åt de igår så hon tyckte nog inte att de var så märkvärdigt, haha..
Jag smygfilmade henne & mig när vi var inne på datan också, en ganska lång och tråkig film, vissa roliga saker.. Visar den i alla fall inte, för den e tråkig^^. om ni vill se den, så kan ni ju kommentera :P.
Här är lite bilder ifrån när jag kom hem och tog lite kort med photo booth
Hahaha^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0