Lördag kväll

Moshi moshi!!
Har nästan precis ätit en suupergod kycklingsallad med vitlöksbröd och tzatsiki. har även mummsat i mig ngr godisbitar^^ och lite jordnöts ringar. Aja vi har varit hema en stund nu i alla fall, så jag tänkte visa er mina nya inköp som gjordes idag på stan. Hann tyvärr bara inte köpa ngr nya kläder men lite hobby stuff hann jag allt med ;)
En massa hobby saker :P
åtta fimo leror :P

En ny stor låda, den översta e den nya

En liten låda

Mobil snören

I pins

Och en snart klar chibbi figur, men den har inger ansikte än^^


Kommentarer
Postat av: Julia & Ellen

Kul att du har ställt frågor i frågestunden på bloggen! :)

Vi kommer svara på dina frågor så snart vi fått lite frågor!

Kram!

2011-09-03 @ 23:05:05
URL: http://onetwoeleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0