Tävling borta

Mosh moshi!!
Eftersom min tävling gick typ väldigt dåligt så lägger jag ner den... Kommer kanske ngn gång att ha en annan tävling, men vet inte vad ni skulle vilja tävla om. Tydligen så var det inte så populärt med en massa olika vinster som t.ex. nyckelring, lerprover. osv. Men vi får se när det blir en nästa gång. Om ni skulle vilja ha en tävling. Så vill jag att ni säger vad ni vill tävla om. Har ngr förslag nedanför:
  • En ring
  • örhängen
  • nyckelring
  • armband
Kom inte på så mkt mer. Kan inte erbjuda ngt suupercoolt. Men jag vet ju att det är många av er som gärna skulle vilja ha en ring, som jag har gjort.Snälla kommentera om ni vill ha en tävling, och om ni då skulle vara med i den. Och vad ni skulle vilja vinna :)
här är ett ex. på en av alla ringar jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0