Fredag = tutorial

Hellu!!
Fredag igen och äntligen sportlov :D hehe, det var i alla fall inte det som jag tänkte skriva om idag. Jag tänkte och förhoppningsvis så kommer jag att fullfölja det..Jag tänkte att varje fredag så lägger jag upp en tutorial. Det kan vara om vad som hellst. Men det kommer upp en ny liten film en gång i veckan så att ni har ngt kul att se fram imot varje vecka så att min blogg inte blir en sån tråkig blogg där jag bara skriver "idag så har jag..blablabla" :P
Denna frdagen så blir det en video där jag visar hur jag våfflar mitt hår så att det blir jättestort eller som Felicia och Jessica säger"Det ser ut som att du har rastaflätor" ^^ hahaha gulligt uttryck :P



Ny kategori : Fredags tutorial :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0