Strax så

Hellu!!
Nu så har jag precis gjort mig iordning och strax så ska jag mamma och jag vet inte om Isac ska med ner till torget. Sedan så ska vi åka och handla, för vårat kylskåp är praktiskt taget helt tomt..hehe..Mer än så händer väl inte idag om vi inte ska åka till mormor förstås och hämta cykeln som jag ska få använda från och med när isen har smält för då så måste jag börja cykla till skolan igen :).
Och jag antar väl att jag ska göra ett par örhängen till en kund i Kungälv som mamma ska leverera på onsdg troligtvis. För just nu så har jag inte ett öre i kassan. Eller jo typ 300 kr men jag har nämligen en väldigt lång lista på insköp som jag skulle vilja göra ^^ Men en del får jag väl önska mig när jag konfirmerar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0