Torsdag snart fredag

Hello!!
Sitter nu i min stol vid mitt skrivbord och tänker plugga inför franska provet imon, inför religons provet på fredag v.6 och till biologiförhöret på tisdag..Seeeeegt :P
xD


Idag så har vi varit på tearet på nösnäs mellan halv ett och halv två. Teatern hette "Schackmatt" och det var tvåorna på estetlinjen som hade satt ihop pjäsen och skrivit manus. Jag tyckte väl att den var sådär. Asså många pjäser handlar om att man ska vara sig själv så det var inte precis ngt nytt. Men de två väldigt posetiva grejjorna var: 1. vi slapp so och språkval 2. vi fick sluta tidigare :).
Jag fick även lite motion efteråt för jag fick gå hem efter pjäsen för jag hade lovat mamma det men det tog bara 20 min, vilket betyder att jag har blivit betydligt snabbare på att gå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0