Chill dag

Hello!!
Sitter hos mormor just nu men om typ fem min så ska jag och mamma dra hem igen ;P. Dagen har varit as chill:P Det började med simmning på morgonen med livräddning(ganska jobbigt men ok xD) sedan så hade vi lunch i 1H och 40 min så jag och Jennifer gick till McDonalds och käkade för att det var chillimojsgryta ^^. Och sen så gick jag, Jennifer, Felicia, Hanna och Daniel (lärare) och satte upp alla lappar till tippspromenaden så att vi slapp gå den och svara på alla frågor. Sedan så lärde vi oss hlr och L ABC i B1:an. Och mer än så var det väl inte tror jag...Eller jo förresten så när vi tog bussen hem så tryckte jag på knappen innan oscar och simon hann göra det xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0