Torsdag...

Hello!!
Jag är ledsen för att jag inte uppdaterat idag men jag har haft sååååå mkt att göra..Just nu så håller jga på att säkerhetskopiera en massa filer till dropbox men det står att det ska ta typ 5 dagar att överföra och då är det ju ingen ide!! Så vi får bara hoppas att dem inte raderar minnet i datorn...
Jag har även köpt nya lösnaglar men det gjorde jag i skolan för jag hade inte riktigt tid att gö det efter, men jag fixade iallafall till en liten design, kanske inte den bästa ever men jag blev ganksa nöjd. Mamma tycker att det blev lite mkt grejor på naglarna men det är ju det jag gillar för annars så behöver man ju inte ha lösnaglar om man inte ska ha en massa saker på dem ;)
xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0