Måndag med fillis och imon..

Hej hej!
Sorry för att jag inte har uppdaterat idag men jag har nämligen varit med Felicia hela dagen. Så detta har varit min måndag:
  • Mentorstid på morgonen
  • Ha Svenska och sedan biologi där man typ inte gjorde så mkt :P
  • Lunchrast = Jag och Felicia tar bussen hem för att hämta socker, bakpulver och kokbok
  • Elevensval = vänta på Jessica och Jennifer och David som har handlat senan vänta lite till..
  • Resten av dagen imellan ca. 13.00? & typ 15.30 = baka,laga mat och fixa förrätt. Blev faktiskt helt ok särskillt muffinses och köttbullarna ^^
  • Vänta på felicia när hon spelar gitarr
  • Sjutsa henne hem hit
  • Käka våfflår och sedan tortillas
  • Tittat på dubbelliv
  • Mamma kommer hem
  • Inget händer..
Så ja detta har ni missat ^^
Lite randoom bilder på min och fillis








Hahaha goa tider som vanligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0