Måndag med fillis

Tjooo!!
Idag så har dagen spenderats tillsammans med Felicia och det börgade väl med att vi skulle cykla hem så jag fick sjutsa henne och sedan fick hon sjutsa mig en bit ;) men vi skulle ju igentligen ha cyklat med Mickis med det tog ett tag för oss att komma in i rytmen utan att det typ skakade sönder så hon cyklade hem och var säkert hemma när vi var vid typ kristenidal. Sedan så har vi ätit och efter det så kollade vi på mr. popper´s penguins. Rolig film om ni inte har sett den så gör det.
Men annars så blir det väl inte så mkt mer uppdatering idag antar jag för vi har precis fixat naglarna så att dem blir blanka och mjuka xD
Det får bli en till trailer  ;p







Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

HAHAHA den filmen är så jävla klockren! Min sons favoritfilmer av alla tror jag :D

2012-03-05 @ 19:55:01
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vinn länking på 700-100 bes och länkning för ca 1000 twitter läsare.

Nominera i rätt inlägg or forget it. Puss

2012-03-05 @ 22:56:28
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0