På bättringsvägen

Tjoo!!
Har varit uppe nu sen halv åtta och ja känner mig så mkt bättre! Igår låg jag med 39 graders feber hela dagen men nu känns det bara som om det har försvunnit helt och hållet. Så jag funderar på att hoppa in i dushen och sedan våffla mitt hår fluffigt och packa till lägret som började igår som jag missat. Jag vill ju så gärna åka dit. Aja, det ända man har att göra när man har feber är väl ändå att ligga i sängen och tänka ut en massa snygga outfits som man kan ha vil olika tillfällen. ellerhur? Jag har redan funderat ut vad jag ska ha på mig när jag konfirmerar mig men det säger jag ändå inte nu så :P
Jag uppdaterar helt enkelt lite senare idag ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0