Sommar?

Hellu!!
Har suttit nu i c 1 h och spelat the sims 3 så jag ska sluta med det och plugga lite franska tills på fredag. Iallafall så vill jag gärna förklara varför det är så låg uppdatering typ ett inllägg om dagen. Men det är för att jag inte har så mkt att blogga om nu när jag går i skolan så då kan det bli lite segt men jag ska försöka att hitta ngt kul att blogga om och om ni läsare har ngr ideer så kommentera gärna vad ni skulle tycka vara roligt att läsa om. Kanske nya filmer? Kanske fina bilder? kanske skor?
Det blir lite trevliga bilder ifrån tumblr på sommaren för idag har det varit ett sånt jäkla skönt väder :D
OMG vad jag längtar till sommarlovet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0