Hej pluggiga vecka

Halloj!
Sitter just nu och pluggar hemkunskap och hitstoria och en massa annat som jag inte ens orkar rabla upp :P Vi har ju så sjukt mkt läxor denna veckan plus en E-dags läxa om ekologi. Så jag och Felicia kommer att ha en väldigt rolig eftermiddag imorgon med Matte och Ekologi. Men först så ska jag ju käka middag och jag tror att det får bli pizza ^^
Min outfit idag :)


Asså jag vet ser helt mogo ut på bilden men de får jag skita i för nu är jag hungrig^^










Och nu luras inte av bilden för mitt här är inte så brunt som det ser ut för bilden är lite redigerad ;)
och det fick bli lockigt hår idag ;)




Skorta: Monki
Spetströja: Gina tricot
Svart linne: JC
Halsband: Present ifrån spanien
Shorts: Gina tricot
Leggings: Garderoben höhö^^
Strumpor: Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0